BANANHAREN, OCH ANDRA SPÄNNANDE SAKER.

Hej hej hallå alla där, som dramatiskt minskat med veckorna. Men vemfan bryr sig om det när all tkommer kring, hej? Jag ägnar mina dagar åt ett tidlöst läsande av allas bloggar, förutom vår. Det blir mindre ångest då, men nu tog jag handen ur handsken och bestämde mig för att ge er ett livstecken. Vi jobbar nu, alla, jag också. "Jobbar" - chillar som fan inne på ett lager. Med skor med stålhätta på skriver jag pretentiösa brev till Rasmus den yngre och författar storslagna verk med inspiration från starkt hallucinationsframkallande piller.

Jag har nu läst två böcker under min korta tid här, läst ungefär allt som finns att läsas på 1000apor.se och fnissat hysteriskt till alla väl valda ord, och alla patetiska sommardängor som spelas på gubbarnas favoritradiokanal - mix megapol. Jag förstår mig inte på folk ibland, kanske allt som oftast, men speciellt dåligt fattar jag inte varför folk ringer in till den här ganska kassa radiokanal och önskar en låt, låten de förvånansvärt ofta önskar är tamigfan I'm electric, med Melody club.

Den låten är inte okej, inte ens om du ensam hemma känner för att supa dig redlös, och endast, någonsin, har en enda möjlighet till att hysteriskt få skaka rumpan uppe på ditt eget köksbord till lite musik. Cajsa och Alice ringde mig i måndags, jag insåg nog först efteråt hur glad jag blev över det samtalet. Och om fyra och en halv timma ses vi igen!!!

Ta hand om dig. / T


Kommentarer
Postat av: lille divad

All this chilling equals killing...

2008-07-07 @ 13:50:47
URL: http://herrhelander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0