are you out tonight?

tänkte bara glassa lite med att vi på nåt vänster lyckades nästla oss till biljetter till mando diao-konserten typ en halv timme innan insläpp igår, och gratis dessutom. stört najs! i övrigt har jag spenderat dagen i en floating-box på hagabadet, icke att rekomendera med alkohol kvar in your vains kan jag säga. promenad och lunch i ett soligt linné desto bättre. men nu väntar kycklingen på att bli cuttad, gästerna är påväg och bowlingarmen är laddad.
au revoir mina vänner /ebba

image823
glömde nämna bästa förbandet ovan, those dancing days.

 


Kommentarer
Postat av: Cajsa

jag tycker att du kan glassa med att ni fick biljetterna från hebbe, och inte på ngt vänster. så att han får lite cred ey!

2008-03-09 @ 13:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0