dum-da-dumdum

HEJ.
för tillfället sitter jag helt ensam i vår lägenhet. jag har inte den blekaste aning om var min värdfamilj är, eller varför de inte har ringt mig. bastards. men nu till något helt annat! gårkvällen var mysig men kort, vi förfeckade lite i minjas nuvarande lägenhet och lyssnade på ball musik och spelade kort. vi är ganska nördiga. sedan drog vi till en bar som heter Tape där det, ganska otippat nog, var "svenskafton". de hade svenska cocktails med flädersmak och på alla blackboards stod det kuk, fitta, fan. som är en klubb, om jag förstått saken rätt. dj;n var sjukt duktig och hon spelade grym musik. det här med "svenskafton" var ganska jobbigt då ungefär hälften av alla som var där var svenskar och förstod vad man sa. jag har ju blivit van vid att kunna säga vad som helst, om vem som helst, på svenska eftersom ingen ändå förstår, en vana jag diggar ganska hårt. det är jobbigt att alltid behöva tänka efter innan man säger något, eh. i övrigt ser jag fram emot att träffa rebecka, albin och jessica som kom till paris, typ, idag. det ska bli schysst att se lite göteborgsansikten igen!
över och ut /Lovisa

image826

för mer bilder; bilddagboken - youaredynamite

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Vill du att någon speciell ska vinna inför melodifestivalen? :}

2008-03-08 @ 19:56:51
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Lovisa

jag bor i paris just nu och har därför ingen koll på melodifestivalen what so ever - något jag är lite bitter över, melodifestivalen brukar vara ganska fet. dock har jag förstått att den där björn gustafsson ska vara en uppskattad spellevink. vem hejar du själv på?

2008-03-08 @ 20:13:37
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: alice

lägg upp bilder på fejjan med! jag vill tagga mig och känna mig lite poppis! kukfittafan for ever

2008-03-08 @ 20:55:03
Postat av: rebecka

lovisa!!!!!!!!!!! jag har smsat dig tusen gångerså nu får du svara!!! jag ska ju träffa dig!!!!!!!!!!! hör av dig lilla vän. puss

2008-03-11 @ 12:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0