ELEPHANT GUN

den senaste timmen har jag, som i trans, suttit vid bilddagboken och slumpat fram bilder. kanske det mest tragiska man kan göra, men jag kunde inte slita mig. datorskärmens trygga flimmer sög fast mig där jag bläddrade bland nån random partillebruds partybilder från förra lördagen; "jossan, patrick o ja drack öl, de va assköjj! ni e så himla fina, älska er för evigt!!!!". det jag slogs mest av var folks kontinuerliga uppdaterande; vareviga dag hade de lagt in minst tio bilder på antingen deras katt, kompisens nya crockerjeans, den vilda festen på avenyn, nya louis vuitton väskan eller sina egna mangateckningar man ritade på matten igår. jag blev förundrad och väldigt imponerad men mest skämdes jag nog över mina egna undermåliga uppdateringar. i vilket fall som helst så ska jag ut ikväll, förhoppningsvis kommer lite bilder, men antagligen inte. jag är i alla fall ingen hycklare.

imorgon kommer min syster och mamma. med saltlakrits! BIZ /L

extremt awesome låt;
http://www.youtube.com/watch?v=kjeh6P4sRfw

image852

Kommentarer
Postat av: Alice

Lakrits is the shit!

2008-03-21 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0