går isär.

oj det är så mycket på gång att jag inte hinner med mig själv. jobbar numera, eller ja kanske. så det är lite stressigt. är jätteförkyld, är jättepartysugen och jättemycket på att våren ska vara här. men det är den inte. för det är megasuperkallt ute. jag har ingen dator heller, eller ja min skärm klappade ihop för någon vecka sedan och jag har inte skaffat någon ny. men bara så ni vet, jag lever. nästan. imorgon blir det najs party och förhoppningsvis resten av helgen också. för jag råkar sitta på en flaska extra fin grön vätska. hIHIIiih. fika med med. PuSs/ TiNa

Kommentarer
Postat av: Cajsa

vaddå grön vätska? har du börjat investera i absint!? jag är superduperpartysugen och skaskaSKA parta i helgen! har dock bara gul vätska.. reben 4 life

2008-03-05 @ 17:52:19
URL: http://ordpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0