hhhh-åkan.

väntar på kranen, fan och hans moster, och resten av packet. nej vet hut. jag är duktig och skriver arbete om alfred nobel, som för övrigt var en oerhört störd och känslokall människa. i torsdags mötte jag partille-johnny. jag hatar honom, och hans brudar. med blå ögonskugga, nästan blå mascara men inte riktigt. men iallafall, så var det min kväll på top floor. förmodligen min första och sista. såvidare jag inte känner för att dansa till diverse urusla 90-tals hits tillsammans med göteborgs fulingar. varför övergav de gamleport? det är frågan.

det var en trevlig kväll, verkligen! men jag är fortfarande lite trött. fast ikväll vankas det finfingöteborgs utgång. först äkta öl, sedan äkta gamlestan och dansadansdans. stället stänger fem. det låter som en perfekt kväll, inte sant? yes vi får se till att det blir en kväll att minnas, haha lustigt. men kanske lite billigt? inte sant plånboken ekar ganska tom. hejhåhejdå / tina

Kommentarer
Postat av: julia den fulia

hiihih. jag är pepp till tusen! åhh, vad vi ska dansa natten lång. ses snart kvadrat

2008-03-29 @ 18:53:01
Postat av: Anonym

Kände du Alfred Nobel?

2008-04-02 @ 19:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0