how you choose your words, that's where I judge you darling,

image829


jag ramlade bokstavligt och bildligt ner i en grop full med grus igår kväll. jag fick ett sår på mitt finger, det blödde lite. detta hamnade sedan på mitt byxknä, byxorna som jag och ebba investerade i för 25 kronor var. jag sa till karro att det var ketchup på byxorna. jag åt inte ketchup på hela dagen igår. däremot var jag en jobbig person och en dålig kamrat och den ensammaste människan i hela världen i 25 minuter i jobbigt prekärt tillstånd på centralen. som de för övrigt bombhotade nu i eftermiddags? random, idag var jag iallafall i skolan klockan åtta noll noll (kvart över kanske) och skrev på min pjäs, som spårade lite eftersom att jag var hysteriskt flummig och göttade mig åt min egna misär. efter detta bjöd jag in mig hos sanna där jag förtärde äggröra, bacon på ljust rostat bröd plus fem mackor till med smör och salami plus ungspannkaka med bacon i (fläsk) med hallonsylt ovanpå. torsdagar = flummigaste dagen.

helgen blir lagom lugn och fin, ska se många filmer, plugga mycket och på lördah blir det najs kväll med najs gäng. saken är den att jag tröstshoppade idag. jag köpte ett stycke svart söt kjol, ett blommigt linne med knappar på, och en vit body - allt från gina tricot!!!!!! där har jag innan köpt två koftor, båda fruktansvärt misslyckade och tacky. så jag är nöjd med mina köp och imorgon ska jag vara fredagsfin och fräsch i skolan för att bättra på mitt snabbt växande alkis-look. nej så farligt är det inte.

ska passa på att dissa håkan hellströms nya video också. sjukt seg till en så bra låt. sure håkan är känsla, men det där var ganska lamt. lite fina göteborgsvyer uppskattas alltid, lite vårkänsla hade jag kanske hoppats på, ja shit det var bättre för. ibland önskar jag att jag fick vara elva igen, fast att det nog var den fulaste tiden i mitt liv, kanske med undantag från när jag var tolv kanske, eller tio. oj vad långt det blev, ska jag plugga eller se på film? eller äta våfflor? svårt val, hehe puss / tina

Kommentarer
Postat av: julia

en dålig kamrat? inte mot mig iallafall.
maybe too party for your own good, men nä ändå inte. puss

2008-03-13 @ 23:00:03
URL: http://prettypettythief.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0