hur hamnade jag här?

image835

       


idag var en helt underbart härlig dag i goda vänners lag drickandes kaffe, ätandes falafel och avslutandes med total göteborg på bengans med almedal. imorgon vankas det utgång och jag ska inte tänka på skolan något alls, efter fyra. på fredag ska vi minnas och hedra jesus och på lördag blir det dansdansdans. förra helgen var festlig på sitt sätt. the gang var redo och pepp för en fin kväll, som såklart avslutades med en liten liten smula misär, dock inte för min del den här gången. idag var det en full tragisk kvinna på spårvagnen som frågade mig:
- är du judinna eller? en sån där som tror sig veta allt om världen. israel?
jag och ebba ser på henne frågandes.
- är ni 22 eller? ja ni är iallafall födda. snorungar.
jättetragiskt, verkligen. nu ska jag skriva ett arbete om alfred nobel vi ses imorgon, med dansen, vännerna och musiken! (och pankheten) XOXO /T

"men inte ska du väl dricka ditt hjärta itu?" jo jag tror det.

       

Kommentarer
Postat av: Kalle

Damn, den bilden på mig och rasmus där, efter bilden på rasmus som sjunger, konstigt nog så minns jag inte när den togs? haha, jag ser ju helt freaky ut på alla bilderna...

2008-03-19 @ 23:04:58
Postat av: barzo

blev det sticky för dig igår eller?

2008-03-21 @ 13:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0