jaktrtrofeén.

image827


nu har jag så smått börjat kunna smälta mig själv, komma över mig kanske. det var tufft men nu, efter sådär 24 timmar har det gått ganska bra. ganska, jag är inte där än, men till några insikter har jag kommit. jag ska strukturera mitt liv lite, samla alla mina materialla prylar i min kappsäck och plugga en del. vi får hoppas att psyket hänger med. veckan som var var najs, mycket men najs. jag hade släktkalas och fick en del cash så nu är nog madrid ekonomin avklarad, kanske sådär ja vi får se. jag vill bara festa ännu mer och glömma allt men det går inte så bra, det är inte riktigt friskt och jag är ute på hal is. känner att det räcker med en liten vindpust där ute på isen och så faller jag som en fura. det kommer att göra så jävla ont. tänk om jag bryter något? tänka om jag blir förstörd? jag behöver en fast punkt, ett mål, en najs insikt, eller ett litet litet förhållande. något att klamra sig fast vid när det blåser runt knutarna. jag orkar inte riktigt leva i förnekelse längre. jag kanske behöver ett husdjur? / tina

Kommentarer
Postat av: Cajsa

you go girl

2008-03-10 @ 17:56:51
URL: http://ordpistol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0