pacemaker

åhåhåh, jag är så oerhört trött på allting. jag är trött på att vakna alldeles för tidigt om mornarna i en alldeles för kall säng, jag är trött på överbefolkning, jag är trött på mao zedong, jag är trött på powerpoint-redovisningar, jag är trött på eva och jag är väldigt trött på min oövervinnerliga lathet. jag är trött på den meningslöshet som genomsyrar allt jag tar mig för. yuck. ett par ljuspunkter i min dag var dock allt kortspelande och, såklart, att återse en schysst rebecka som såg oerhört världsvan och glassig ut på paris gator. jag tror hon är gjord för den här staden.

min mamma och syster kommer hit nästa helg, jag räknar dagarna och är helt stört förväntansfull. 9 dagar kvar! jag saknar min pappa ganska mycket också. /Lovisa. 

image828

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Word!
Jag är också trött

2008-03-12 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0