sundaysundaysunday

jag har aldrig varit med om att ett lov passerat såhär snabbt. ganska deprimerande, men jag har haft det sjukt bra. det bjöds bland annat på besök från schysstaste bruden, shoppppping, öl, stört skön och obehindrat galen gårdsfest med abba och britney spearsss och mat. jättemycket mat, främst kebab kan väl tilläggas. nästa vecka är vi ensamma på skolan, no frenchies så långt ögat kan nå. det är även vår "afrikavecka" vilket betyder att vi ska få en guidad tur i barbès rochechouart; "det afrikanska kvarteret i paris". bullshit säger jag. det är nog så multikulturellt det kan bli i barbès. där ligger sjukt schyssta secondhandbutiker med grym musik och billiga koftor - i like. plus att det nog är där man kan hitta billigast kebab. mmmmkebab.  /LOVISA

image816


Kommentarer
Postat av: cajsa

hur var besöket frn din mor&syster? poss

2008-03-02 @ 15:14:19
URL: http://ordpistol.blogg.se
Postat av: kate moss

afrikavecka!!
aldrig har en skolvecka haft lika stor potential att bli K-U-L!

2008-03-02 @ 18:02:55
Postat av: Lovisa

de kommer inte förrän i påsk! jag längtar sjukt mycket, aaahhh :)

2008-03-02 @ 18:04:17
URL: http://laquartette.blogg.se
Postat av: Anonym

jag var schysstaste bruden, jag! lilla jag lixåååm! fett nice

2008-03-10 @ 13:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0