time left for love.

image822

bild : permanent vacation

mycket har hänt sedan sist. många fina anekdoter att dela med mig av. inga större existensiella förändringar dock men vem vill ha dem? på spårvagnen igår satt jag och tog det lugnt, då det kommer på en mycket liten smal kvinna. hon flyttar resolut på min väska, fast det fanns andra platser kvar och börjar frenetiskt knyta om sina skor. då jag sitter i samtal med min mor kan jag tyvärr inte hjälpa henne med denna syssla. när hon går av säger hon:
- du finns med på video nu.
det här tyckte jag var fruktansvärt obehagligt, tills jag en kvart senare glömde det. men, vem säger något sånt? och vaddå, filmade hon mig, men framförallt, vad gjorde jag för att förtjäna denna udda behandling?!?

i västtrafiks spårvägars bil på väg hem i torsdags (gratis skjuts så stört najs), i telefonen:
T- Mikael, Felix? Fredrik, vem är du? jaha.....
?-  Det skulle vara trevligt att träffa dig igen.
T- Testa mig?!?
?- Nej träffa dig.
T- höhö vaddå testa (pervo?)
?- träffa dig ja.
T- hehe aahha, höhö ja man måste ju provköra bilen innan man köper den (fyndigt tina)
?- TRÄFFA DIG!!!!
T- eh jaså träffa.
detta samtal fick mig att komma över baksmällan ganska fort och skratta åt mina egna fyndigheter, men alltså snubben hade så störd dialekt, typ kalmar. vart ligger kalamar liksom? (hehe) någon anna dag måste jag berätta för er hur jag ogenerat raggar på äldre män för att få gratis pins. ikväll blir det fett najs discobowling med fett najs människor, innan dess måste jag avverka släktkalaset i min ära som lär bli en katastrof. kanske henriksberg efter efter, om jag har pengar. vilket jag inte har. puss på dig bitte / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0