hejhejsåmyckethej.

jag lever, ebba lever. tror jag, det var nog några timmar sedan sist. lulu lever, hoppas jag. det är så bra väder ute och jag har så mycket ångest, eller nej jag har ju inte det. men jag borde ha en massamassa fetångest. mattenationella nalkas som det värsta ovädret i mannaminne. jag lyssnar på bra musik och äter vindruvor i väntan på att mamma ska komma hem och upptäcka att jag inte sitter med näsan i PQ-formeln.

vet ni, känslan av att allt är lite för bra för att vara sant. det går liksom lite för smidigt, det är inte bra. då kommer det snart något som drar nernerner dig. och det kommer snart, eller så är det som sagt känslan av matten på torsdag. ta hand om dig. / tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0