inte skyldig nån nåt längre

ibland får jag moments med mig själv i symbios med en totalt underbar omgivning. allt verkar plötsligt stämma i äkta eureka-anda, och det känns underbart att säga att dessa moments bara duggar tätare och tätare. om hösten var den sämsta, så har denna våren nog varit den bästa i mitt liv. jag älskar vårt spontana runtdrivande på stadens soliga gator för att avsluta det hela med att dansa bort allt ont i världen. och allt detta ackompanjerat av håkans vackra toner. jag blir nostalgisk i förtid bara jag tänker på det.

som ni kanske vet har jag nyss mött min artonde vår och detta har firats med en underbar resa, släktmiddagar, mingelparty och diverse utgångar. hittils har pustervik, kontiki och parkan fått förgylla mina kvällar (sistnämnda endast på grund av schillerskas sjukt roliga studentfest igår) och ikväll är det dags att bli av med den ökända sticky-oskulden. mina föräldrar och lärare är mindre glada, men förstår nog ändå att jag är 18 och fri, vild, sprallig, lycklig och kär i livet. tänkte mest att det var dags för ett aningen mer seriöst inlägg då bloggen fått lida en aning denna vår, men nu ska jag återgå till att strosa runt i ett soligt rum som luktar grill och andas bob marley. /ebba

image954

image955

image956

mer madrid


   

Kommentarer
Postat av: Anonym

madrid ser härligt ut!

2008-05-29 @ 18:20:49
Postat av: Anonym

Ni ser ut att må bra, ibland saknar man er !

2008-05-30 @ 10:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0