purple pills

hej. jag sitter i stekande hetta och önskar faktiskt att det kunde sjunka några grader. vi har prao och andra veckan blev precis avklarad. jag praoar på en förskola i mitt hood, det är helt okej.  nu jag vet i alla fall vad jag INTE vill bli när jag blir stor. men idag fick vi födelsedagstårta och juice och jag några barn lyssnade faktiskt när jag skällde på de så det var najs. här kommer lite bilder från den senaste tiden, om jag ska vara helt ärlig är jag inte jättesugen på att blogga i detta väder. snart vankas det utgång! bon weekend, tout le monde /L

image961

   

image964

   

Kommentarer
Postat av: a to the lex

När kommer hyllningen till mig va? och var är alla pics på mig? Jag vill också bli publicerad på denna gemytliga blogg!!



JAG SAKNAR DIG!

2008-06-22 @ 01:39:02
URL: http://eestranged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0