where do you go to, my lovely

hej, här är jag igen. just nu trivs jag oerhört väl där jag befinner mig, allt jag tar mig för känns så behagligt och snart är det marid. här är det tjugosex grader och imorgon åker vi till versailleslottet för att glassa.
svenska skolan i paris-style liksom.

häromhelgen var vi på tape, där vi för övrigt fick grattis shots med motiveringen att "musiken är bajs". det händer ganska ofta att det är svenskar på tape, vilket jag personligen tycker suger. i lördags satt det ett gäng svenska brudar där som såg lite balla ut. en av tjejerna snackade varmhjärtat om "bajs"-musiken varpå jag, efter att de gått, gjorde narr av hennes pissiga musiksmak. fem minuter senare berättar sara att det var lovisa burfitt. smooth as allways, dear old chap. puss på er!

image929

image930

image931

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga killarna åh jag älskar snygga killar !!!

2008-05-11 @ 14:04:09
URL: http://amputera.blogg.se
Postat av: amanda

hohojaja snart är du här :D

2008-05-12 @ 13:14:26
Postat av: Cajsa

Jag vet inte om det är okej leva lyxlivet i Paris lovisa. Jag blir sjuk av avund! saknar dig, puss

2008-05-12 @ 23:07:27
URL: http://tagluffarna.blogg.se
Postat av: sundet

hähä

2008-05-17 @ 01:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0