können wir uns ja dort treffen, jaaa?


jag ska plugga tyska tyska tyska. snubbarna övertill var de som hjälpte mig att genomföra mitt svenskatal. brabrabra. på torsdag ska reidar spela på svanis, det blir fint och trevligt. jag ska åka skridskor i helgen och annat fint. min underbaring till pojkvän kom hem med en finfin present till mig igår. nämligen en polaroidkamera. han ser ut som ett litet gulligt monster från 90-talet, så vi döpte honom till Klaus Hinterhofer. nu gäller det bara att få tag på passande film också. sedan är saken biff. den ser förresten ut ungefär såhär, fast med mindre färggladhet. vi snackar om en herre med stil.



puss bang fillibombombom, BIS BALD meine lieblingzzzzz / t UPDATE!!!! helvetes polarpoidfilmen kostar 215 kronor för 10 kort, hajjar ni? det finns fan inte en chans i helvetet att jag kommer att ha råd med ett så dyrt nöjje. fan och hans moster tycks härja igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0