håll i hatten, ett nytt BLOGGINLÄGG!? omg.

ja. det var ett tag sen. döm oss inte! oavsett vad ni anser om vår frånvaro och dess orsak så är det i alla fall väldigt trevligt att ha er här. jag tänkte väl göra det vi gör bäst (och mest) - ge er en gammal hederlig bildfest från våra otaliga bravader sen senast, från både paris, i somras och lite nyligare. men först tänkte jag snacka lite skit om ingenting. typ att jag såg nya batmanfilmen ikväll och att den var grym! eller att jag är ledig imorgon och att jag antagligen ska sova till minst elva. eller att alla borde lyssna på Mitt p3. i helgen ska jag sova, plugga och andas frisk luft. kanske dra en rulle eller två, det är efterlängtat och fruktansvärt behövt.

nu till bildspelet! jag hoppas att tina, som nu är hemma från tunisien, kan ge oss något smarrigt typ snart.

PARIS



     



MIDSOMMAR, RASMUS OCH RASMUS



EMMABODA





SLUMPMÄSSIGT UTVALDA PARTYBILDER



   






Kommentarer
Postat av: a to the lex

Lovisa, kära lovisa. när kommer en hyllning till mig va? inte en enda bild får man ju vara med på.

Attentionwhore? Jag?

Neeeeh



KOM TILL PARIS PÅ HÖSTLOVET!!!!!

i freakin miss u woman

2008-10-06 @ 22:03:26
URL: http://eestranged.blogg.se/
Postat av: Elsa

min klänning på bilden ser jag. Vafan ebba!

2008-10-15 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0