DÖd åt bloggandet!

Jag säger DÖ! Nu har jag som mången gång innan suttit och skrivit ett hemskt fyndigt inlägg om allt och ingenting (mitt liv) och så försvinner helvetet, bara blankt, ljudlöst, inte ens ett litet "poff!" hörs och så blinkar min skärm åter vit. Efter ett sånt här nederlag känns allt så hopplöst. Mina vänner dansar rytmisk dans, min man är på okänd ort, onåbar och efterlängtad, mitt bankkonto ekar tomt, men min mage är full. Jag är laddad till tusen inför imorgon och ska nog se till att det blir en alla-tiders kväll. Vad ska jag ha på mig? Ja det vet ingen, inte ens tomten är naken. Kikvärt om åtråvärd stad - stilinberlin.blogspot.com Själfallet fungerar inte bilduppladdarfunktionen som den ska, så det blir text. Grattis! / t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0