i wanna be made

mina vänner! den här dagen hade alla förutsättningar att bli helt fruktansvärd men jag kan nu glatt tala om för er att den snarare blev motsatsen. egentligen vet jag inte varför men det kanske är lika bra det. igår kväll var det quizz och jag var inte där. jag ångrar det lite i efterhand men jag och min syster kollade på X men 3 istället så det vägde upp sig. det där quizzet är ändå en enda stor idiotförklaring för mig, jag kan ingenting. det gör mig lite förbannad faktiskt, antagligen för att jag bara är avundsjuk på snubbarna, att de kan allt det där. ja ni, somliga har skills de.

imorgon blir det afrikansk dans och jag peppar med höftrullningar och snabba fötter.
/Lovisa



imorgon är det där jag

Kommentarer
Postat av: amanda

och jag...

2008-09-11 @ 16:52:37
URL: http://nocomprendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0