message from the dark side

det är ingen vanlig dag, det är ingen vanlig dag, för det är tooooorsdag. hurra hurra hurra.
och den har fyllts med en ofrivillig sovmorgon, tikka masala och en underbar upptäckt att jag helt plötsligt har mycket mer pengar än jag tänkt. sitter och funderar lite på vad jag ska göra av dem, något tips? har med tiden kommit fram till hur sjukt ovärt det är att låta dem rinna mellan i fingrarna och ner i en drink/kaffe/random ovärd ätbar sak. helst av allt vill jag bara ut i vida världen och dansa magdans. har lite svårt att bestämma destination dock. new york, marocko, sydafrika? någon som vill bo i min resväska? /e to the bba



Kommentarer
Postat av: Cajsa

SPARA DOM TILL LEEEEEDS OCH DRICK ÖÖÖÖÖÖL MED ALLA BRITTISKA LAAADS

2008-09-11 @ 19:47:49
URL: http://attityd.nu/mat
Postat av: amanda

jag kan bo i din resväska hela vägen till new york! ..eller berlin!



<3

2008-09-11 @ 21:07:01
URL: http://nocomprendo.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0