vad gör du nuförtiden va?

ja, vad gör jag nuförtiden - inte mycket egentligen. skolan är i full rulle, ryssland strular med georgien och detta ska jag skriva en analys om, jag orkar inte riktigt ta beslut åt mig själv och jag känner mig lite halvt uppslukad av så mycket som jag inte kan kontrollera men som jag måste göra. som typ skolan. jag är redan skoltrött och jag har redan börjat räkna ut hur mycket frånvaro jag kan unna mig. olyckligtvis fick jag bara g i matte b och har därför inte kommit så långt i  mina beräkningar.

något annat jag funderat över senaste tiden är att jag inte har någon skill. vissa kan sjunga fint, andra kan dra roliga skämt, en tredje snubbe är bara allmänt duktig på att vara driftig och ambitiös. jag kan ingenting och har få ambitioner som är uppnårbara. min vän joanda vill ta en intensiv danskurs och jag tror minsann jag ska följa med!

vi ses mina kycklingar


Kommentarer
Postat av: hilda

jag känner likadant. jag vet inte riktigt vad som är "min grej".

2008-09-06 @ 11:03:24
Postat av: amanda

var det inte du och jag som diskuterade detta här om dagen? Du och jag har ingen riktig skill helt enkelt. Afrodans på friskis?

2008-09-06 @ 17:59:22
URL: http://nocomprendo.blogg.se/
Postat av: Joanda

jag tänker mig en hemlig ö i västindien men massa snygga dirty-dancing-dans-männ och du och jag. tre veckor där och vi har fått våra skills! äru på äller!!???

2008-09-07 @ 22:04:44
URL: http://jodytheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0