it's a springtime to remember

vardagen kom lika överraskande och plötsligt som när de tänder lysrören på dansgolvet. uppsluten i eufori, håkan och fylla tror man att dansen aldrig ska sluta, att det svettiga dansgolvet aldrig ska tömmas. men verkligheten lyckas alltid sätta ner foten på något vis, eurovoice ettrar i telefonen och man inser plötsligt att fötterna blöder. jag försöker beskriva min skolstart kära vänner. det är egentligen inte skolan i sig som plågar mig, arbeterna är hyfsat intressanta och lektionerna flummiga. det är snarare allt runt omkring. ansvar. rutin. familjeliv. omöjligt att fly. och mitt i en av panikattackerna får man det här smset: "tanken bara slog mig - 4 & 1/2 månad kvar till studenten. sen jobb = massa pengar = massa party (och sparande) och sen madrid! och snart är det vår, sen sommar. framtiden är najs så nu står vi ut den lilla panka skoltid vi har kvar tjejer." tack amanda. /ebba




Kommentarer
Postat av: Aim

vad ska ni göra för skoj i madrid? plugga?

2009-01-16 @ 23:20:48
Postat av: Aim

vad ska ni göra för skoj i madrid? plugga? :)

2009-01-16 @ 23:21:50
Postat av: Anonym

any time

2009-01-17 @ 15:55:20
URL: http://nocomprendo.blogg.se/
Postat av: Reidar

Forra varen var awsomeness

2009-01-21 @ 03:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0