Tina det är jag.

allt glider undan. veckorna helgerna nätterna morgonen. måndagsdepressionen är för den här veckan över. imorgon är det tisdagsdepp, onsdagsdepp, torsdag. kanske kommer räddningen fredag kväll, eller lördag. sen är det måndagsdepression, igen. det är ett oroväckande mönster. när kommer min belöning, min present, min överraskning. inte nästa måndag, eller tisdag, onsdag, tosdag. fredagskvällen glöms lika fort och lördag också. kanske borde man som vi sa förr i tiden, röra om i grytan lite, skapa lite kaos, lite spänning. bara för att få reda på att man lever, förlora igen och sedan är det naturligtvis måndag. men allt är bättre än ännu en måndag.

Kommentarer
Postat av: amanda

så rätt så rätt. Lustigt att du skriver just detta. hade tänkt göra detsamma. men det kanske är ett tecken

2009-01-21 @ 08:41:38
URL: http://nocomprendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0